Onsdag

Oj! Nu får jag nästan skynda på för att hinna skriva ett inlägg denna sidan dygnet. Det är ju snart torsdag och sen är snart denna veckan slut. Det går så galet fort!
Kom hem lite sent ikväll för jag samåkte med en kollega. Sprang på henne på ICA när vi båda skulle köpa mat för kvällen och vi konstaterade snabbt att eftersom vi nu bor i samma lilla by så kan vi ju faktiskt samåka de två mil vi har till jobbet. Känns så knepigt att ligga och köra två bilar samma strecka. Så, så blev det och jag hoppas att vi snart kan göra det igen, alltid trevligt med sällskap på vägen.

Annars har jag haft en lugn dag. Var ute och gick en lång runda i förmiddags och sen har jag mest kollat på Lilla Huset på Prärien. Det är en riktigt mysig serie. Allt verkar så enkelt. Jag skulle också vilja leva så...

Nu ska jag kolla på ett avsnitt till innan sängen kallar... vänner, vi hörs imorgon.

Frid!

Kommentarer
Postat av: HannaH

what?! går lilla huset på tv eller har du den på dvd?? nostalgi!!

2009-03-05 @ 17:31:03
Postat av: Titti

Jag har den på DVD, men den finns ju även på youtube... seriös nostalgi!

2009-03-05 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0