SLUT!

Nu närmar sig slutet på min Nashvilleresa med stor steg. Idag är den stora flygardagen. Jag och Maria har packat ner våra saker inkl fynden härifrån i våra väskor och är nu redo att börja vår resa mot Sverige. Fatta att bagaget är fullt och väger multum!!! Men, det ska nog bli bra ändå.

Åh, jag önskar att jag kunde berätta allt jag varit med om, men det är så mycket så jag vet inte var jag ska börja. Jag får berätta mer när jag kommer hem.

Nu ska vi snart iväg och äta frukost, det ska bli gott, jag är hungrig.

Vi ses snart!

Frid!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Du skulle ju bloggat om sakerna ni gjorde efterhand.

Har varit så nyfiken här hemma :D

Men du får berätta allt snart!

Kram Ankizz

2009-03-26 @ 16:46:57
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: HannaH

Du är efterlängtad! Kul att du haft kul

2009-03-26 @ 19:17:40
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-26 @ 19:25:26
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0