Söndag : Nice!

Idag är det söndag och det är nog min favoritdag på hela veckan. Det är ett visst lugn som infinner sig varje söndag och man kan bara vila i det.
Idag har inte alls varit någon vilodag för mig utan jag har jobbat. Men det är ju kul, så det är absolut ett bra sätt att spendera en söndag på. Var grå sköterska idag och har mest sprungit omkring och stuckit mina patienter och småpratat med dem lite. Det är trevligt tycker jag. Mitt jobb är så härligt, det innebär att jag får träffa så otroligt mycket härliga människor och jag får chansen att lära mig massor av dessa.

Efter jobbet bar det av till Furuboda där det väntade innebandy. Jag är absolut inte särskilt bra på att spela innebandy men trots detta är det så galet roligt. Givetvis blir det kul när man får spendera en och en halv timme tillsammans med vänner, svettandes i en illaluktande lokal, jagandes en stackars lite boll!

Efter att jag kom hem var det bara att slänga sig i duschen och sen kasta i sig lite mat. Skulle nämnligen hem till Hanna sen på en liten mysstund. Mm... det är så härligt att ha vänner! Tack Hanna för ditt sällskap denna kväll!

Nu sitter jag och slökollar på "Så ska det låta" och kollar runt lite på Facebook.

Kom precis på att jag glömt stretcha efter innebandyn. Oj! Det kommer kännas imorgon!

Frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0