Söndag...mm...

Då är det söndag nu då! Jag älskar söndagar! Det är så underbart att bara kunna känna att man har en dag som man kan får ta det helt lugnt på! Men det bästa av allt med denna dag är dock att Gud får en så stor plats. Jag önskar verkligen att varje dag skulle få vara som söndagen! Att jag kunde få fokusera på Gud lika mycket varje dag. Jag tror dock att även om jag fokuserar på Gud lika mycket varje dag så kommer söndagen ändå vara speciell. Det är ju vilodagen och det är det Gud har skapat den till att vara. En vilodag för oss människor och vi behöver verkligen detta! Utan vila så överlever vi inte!

Ikväll har vi haft en annorlunda gudstjänst i kyrkan. Vi hade en lugn stund med operasång, cellospelande och konstvisning och framförallt mycket tystnad. Det var så skönt! Om ni vill läsa mer om de som medverkade får ni gärna gå in på www.betaniatollarp.se. Det är i övrigt en riktigt bra sida att hålla koll på. Så att ni alla kan komma med på våra olika samlingar. Det är grymt kul!

Nu ska jag drömma mig tillbaka till sydstaterna genom att kolla på film... Sweet home Alabama! Nice!

Frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0