Jag kan inte sova!

Jag känner så väl igen detta fenomen. Imorgon är det min födelsedag och jag har alltid svårt att sova natten innan den stora dagen. Det har varit på det viset så länge jag kan minnas. Jag minns när jag var liten och visste att om jag bara somnade nångång skulle mamma och pappa komma o väcka mig med någon fin gratulationssång och vissa år blev det till och med frukost på sängen. I år vet jag att det inte kommer att bli så, men nervositeten är den samma ändå. Jag älskar att fylla år och har alltid gjort det. Jag älskar födelsedagar rent allmänt, även om det inte är min dag varje dag. Jag tycker om att göra något särskilt för att uppmärksamma när människor fyller år. Det är en lycklig dag på nåt sätt. Visst, jag kommer bli ett år äldre imorgon men det gör ingenting. Det är mysigt att åldras och livet blir bara bättre och bättre!

Frid!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Grattis!!

2009-05-27 @ 07:03:34
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ja känner samma som dig, Älskar oxå födelsedagar. Dom är så NICE!

Vad gör du idag på din stora dag?



GRATTIS på 25års dagen!!!

Kram Ankizz

2009-05-27 @ 09:05:14
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: JEENNIE

GRAATTIIISSSS

2009-05-27 @ 10:26:02
URL: http://metrobloggen.se/salmiak
Postat av: Hannah

Vill gratta dig här med så har jag väl gjort det på alla tänkbara sätt idag. =)

Grattis vännen!!

2009-05-27 @ 20:01:14
Postat av: Håkan

Är det inte dags för ett nytt inlägg??

2009-06-09 @ 10:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0