Ledig städdag!

Idag har jag varit helt ledig och jag har verkligen utnyttjat detta. Som tur är så har vår Herre låtit vädret vara halvdåligt även denna dag så att jag kunnat vara inne med gott samvete. Jag har nämnligen ägnat dagen åt att städa, städa och städa lite till. Men oj, så fin min lägenhet när man kan se den utan en massa skräp. Är så nöjd! Nu sitter jag här och bara tar det lugnt. På min soffa ligger Ingrid och sover och snart ska vi gå till kyrkan och planera för Tollarpsfestivalen 6:e juni. Dagen då hela Tollarp vaknar och då vi ska sprida Guds kärlek till vår lilla by! Blir kanske inte lika mycket folk som på Jesusmanifestationen, här nedan, men det kommer bli grymt ändå!



Frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0