Pust... 2!

Ok, vill börja med att gnälla lite! Det är inte en enda av ni kära läsare som har komenterat den stora händelsen att jag faktiskt varit ute och joggat! Förstår ni inte hur stort det är?!?
Bara för att ge er en chans till så ska jag berätta att jag faktiskt varit ute och joggat idag också. Denna gången gick det mycket bättre och jag upplevede att jag orkade mer. Vet inte om det stämmer, men det är struntsamma! Tack Annika för tipset med mp3-spelare i öronen. Relient K, Disciple, Blindside och Casting Crown gjorde min runda till musikalisk turné!

Så... kommenter nu lite, så sticker jag till kyrkan på Våffelcafé istället. Eller, nej, förresten... kom till Betania istället så kan ni kommentera sen.

Frid!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Eftersom ja har Jonthe i badkaret just nu så blir ja hemma o kommenterar i stället.

Vi ses imorgon :)

Kram kram

2009-05-15 @ 19:20:16
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Håkan

Starkt jobbat!! Har själv inte hunnit med min träning som jag skulle önskat. Fortsätter du i denna takten blir du giftig på beach volleybollen i sommar!! Kämpa på!!



Frid syster!!

2009-05-18 @ 08:11:22
Postat av: Malin

Måste säga bra gjort! Ju mer man gör det. Desto skönare känns det.

2009-05-19 @ 23:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0