Vilken helg!

Oj, vilken helg jag haft, helt full med galna upptåg! I torsdagsmorse kl 08 var jag på Gökotta i Stackedala. Jag älskar gökottor! Jag vet, det är tidigt på morgonen och det är ofta kallt och blåsigt här i Skåne. Men, trots detta så tycker jag att det är jättemysigt att cykla upp till skogen för att lyssna på fåglar och höra det talas om hur vacker Guds skapelse är. Det är den verkligen, det är så vackert så det ibland gör ont att se det hela!

Efter ottan drog jag och två tjejkompisar ner till Malmö för att ha möhippa för Hanna som ska gifta sig om två veckor. Vi hade en mysig dag i Malmös parker och sedan var det bowling och god mat. En hellyckad dag och det verkade som om Hanna var nöjd med dagen. Tack alla underbara tjejer som gjorde dagen till vad den blev!

              

I fredags var jag och ett härligt gäng uppe i Jönköping på konsert med Michael W Smith. Jag säger bara WOW! Vilken konsert! Helt fantastiskt bra! Han är helt grym på att ge konserter. När han sjunger live så låter det precis som på skiva, riktigt nice!



Som avslutning på denna helg så har jag spenderat dagen i Örkelljunga tillsammans med härligt folk från min församling och från en frikyrka i Örkelljunga. Vi har haft igång en galet stor bilbana som folk fått vara med och köra med. Väldigt lyckat och väldigt trevligt.

Nu är jag helt slut och ska snart sova. Imorgon är det söndag vilket innebär kyrka och jobb. Nice!
Frid!

Kommentarer
Postat av: jennie

oj är det den hanna jag vet? wow häftans! grats från mig till henne:)

2009-05-23 @ 23:31:32
URL: http://metrobloggen.se/salmiak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0