Juletid... julefrid!

Jag har börjat få julkänslor och det är ordentligt! Jag längtar så efter att få baka julkakor och göra godis och pynta och gå ut i skogen och hugga en julgran! Jag längtar så jag håller på att spricka och det känns som om detta kommer bli den bästa julen någonsin!
Jag har till och med startat mina julinköp:


Dessa små änglar hittade jag på Village för 19 kr styck. Helt underbara!
De kommer matcha mina julgardiner perfekt!



Mitt första julmagasin inköptes innan en lång tågresa hem från Uppsala i helgen.
Pepparkaksformarna hittade jag på Åhlens. När jag visade dem för min mamma sa hon bara att jag redan hade sådana... det stämmer inte! Jag har typ 30 olika former innan, men inte så här små och söta :D

Jul, jul, strålande jul... sänk dina vita vingar :D

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Har du träffat någon?

Mins att Morgan sa något liknade om sommaren som gick och de var ju för att han blivit ihop med Maria.

Så nu får du ta o berätta varför just denna julen kommer bli den bästa...

Kram Ankizz

2009-11-12 @ 22:00:42
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Titti

Jag vet inte varför denna kommer bli den bästa...jag vet bara att jag inte har träffat någon... men än är det inte för sent! :D

2009-11-13 @ 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0