Livsnjutare!

Idag på jobbet kallade en av mina kollegor mig för livsnjutare och det kändes så otroligt bra. Det är så jag vill att människor ska se på mig. Mitt liv är långt ifrån perfekt och jag har också anledning att gråta ibland. Men mitt i livet så har jag funnit en glädje som övervinner allt annat... jag har funnit frid.
Livet är mycket mer än karriär, pojkvän och prylar. Jag blir inte ledsen om något av det faller ner i knät på mig, men jag vet att jag kommer leva ett lyckligt liv oavsett vad som sker. Tack Gud för det!

Ikväll startar vi vår hemgrupp och jag ser verkligen fram emot en höst fylld av tedrickande, samtal och bön tillsammans med gamla och nya vänner. Är du intresserad av att komma med i en hemgrupp så skriv en kommentar vet jag, så fixar vi det.

Frid!

Kommentarer
Postat av: Mairone

Hej hej! Kom på att det var länge sedan som jag allmänt skrev någon kul kommentar här..=)

Hoppas att allt är bra med dig!

Hoppas vi kan ses någon dag!

Mången kram!!

Mairone och lille Eric!!

2009-09-19 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0